تبلیغات رایگان برای وبلاگ شما
نوشته شده توسط : مهرداد

سلام من این وبلاگو ساختم برای پیشرفت سریع وبلاگتون یا سایتتون ویا هر چیز دیگه فقط کافیه لوگوی منو بزارید تو وبلاگتون و بعد یک نظر برام بفرستید منم برای شما تبلیغ میکنم لوگو و بنر معمولی هم درست میکنم.

تبلیغات رایگان برای شما





:: برچسب‌ها: تیلیغات رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
لالا در تاریخ : 1393/1/26/2 - - گفته است :
منم بنرشماروگذاشتم لطفاشماهم بنرمنوسریع درست کن
پاسخ:من که بنر وبلاگمو ندیدم هر وقت گذاشتین به من خبر بدین ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
صحی دات آی آر در تاریخ : 1393/1/25/1 - - گفته است :
سلام . من تبلیغت رو در پست ثابت گذاشتم . شما هم تبلیغ وب سایت ما رو انجام بده . راستی بنر هم میخواستم اگه زحمتی نیست برام درست کن . با تشکر از شما دوست عزیز. مدیریت صحی دات آی ار
پاسخ:آدرس درست سایتتو به من بده تا بتونم برات تبلیغ کنم و بنر درست کنم خوب آخه www.هم شد وبلاگ


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: